vineri, 22 iulie 2011

Gandurile cuiva. Gandurile mele...


 Sunt: nostalgică.
 Îmi doresc: să fiu mai indiferentă uneori.
 Plec: când vreau să îmi adun gândurile.
 Mă întorc: când simt că sunt pregătită să fac faţă oamenilor.
 Mă întristez: când aud că sunt în plus. Când simt şi aud e mult mai grav.
 Sunt fericită: când îmi spui "Te iubesc".
 Plâng: când simt că sunt din nou singură.
 Râd: când sunt alături de prieteni, când sunt fericită, când TE IUBESC.
 Te iubesc: mereu. Dintotdeauna.
 Te urăsc: când te trezeşti dimineaţa, mă săruţi pe obraz şi îmi spui că trebuie să pleci la serviciu.
 Scriu: când cuvintele trebuie citite. Fiecare cuvânt contează. Mă regăsesc în fiece cuvânt.
 Mă plictisesc: când nu am nimic de făcut, iar tu nu eşti lângă mine.
 Ploaia: îţi împrăştie visele şi le aruncă undeva. Probabil în noroi.
 Soarele: este singurul care îţi mai poate aduce un zâmbet pe buze.
 Eu: te fac fericit.
 Tu: mă faci fericită.

6 comentarii: