vineri, 23 decembrie 2011

Nostalgie


Ninge.
 Ninge cu fulgi mari.
 Ninge si-ntind mana spre cer, sa prind o inima-nghetata... Poate cade din nori.
 Ninsoarea-i tremuranda. Si norii plâng... si parca plang si eu cu ei!
 Steaua mea argintie a încetat sa straluceasca. Farama de alb, luceste, fii speranta mea!
 Si alba-i si zapada mea...Si steaua mea...Si chipul tau...
 Risipeste-mi iubirea si incalzeste-mi cu zapada sufletul! Speranta... reinvie, speranta!
 Si timpul a-nghetat, si inima în timp ingheata! Si reinvie timpu-n suflet!
 Si norii plang...si parca plang si eu cu ei!
 O stea-nghetata nu mai straluceste, iar timpul... timpul s-a oprit pentru a mia oara.
 Unde e iarna mea de asta vara, cu soarele pe cer si în priviri?
 Dar ninge tot mai des... si tot mai rar... Padurea glasuieste cântecul de-adio...
 Si simfonia muntilor se-aude de departe...
 Bate Crivatul in sufletele noastre!
 Cantati... si cant si eu cu voi... sa-mi vars amaru-n melodie lina, si-n cuvant de iarna!
 Cantati...si cant si eu cu voi...


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu